BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, 26 February 2011

mature

mature.
aku memang bukan orang yang mature.
memang x mature langsung. 
umor dh nk 20.
prangai cm budak budak.
macam kanak kanak ribena.
keje nk gelak je.

aku rasa la kn
dalam hidup aku, aku xpnah ag buat mak aku bangga. entah la. benda benda yang aku buat nampak cam remeh. and x penting walau sikit pun. susah nak bagi mak bapak aku kagum dengan apa yang aku buat, yang aku pandai buat, buat dyeorg marah dan sedih. kadang kadang aku pk gak. bla aku nk berubah. sampai bila aku nak hidup macam ni. xkan la sampai aku tua. umor mak bapak aku pon dah lanjut. bila bila masa je Allah bole nak tarik balik nikmat parents. kn kn kn. menangis air mata darah pon da xguna da masa tu. dye xkan hidup balik. ko menyesal cmna skali pon, xde guna. dorg da balik kat Allah. ko hanya mampu berdoa. moga moga dorg ditempatkan di kalangan orang yang beriman. 

panjangkan la umor mak ayah aku. amin.




2 comments:

miera azzudin said...

samela kita..x mature gak...

emma swittuff said...

yayyyy. ad geng!